Saturday, October 29, 2011

Kuidas süsteem töötab

S.t: kuidas asjad meil siin ühikas käivad.
Neljapäeva õhtul käisin poes ja ostsin veini. Sest et oli veinituju. Aga samal õhtul keegi minuga seda jooma ei tulnud, sest et kõigil oli vaja koduseid ülesandeid teha (tõesti, mulle tundub, et ma olen pea ainuke laiskvorst - vähemalt oma sõprade hulgas - kellel reedeti pole mitte ühtegi loengut ega seminari. Ma ei saa aru, kuidas nad viitsivad. Mina ei viitsinud isegi Tartus, oli mul siis nii palju aineid kui tahes. Reede lihtsalt ei loe. Ja kes on siin tulnud selle peale, et vaestel välismaalastel on keeletunnid reede hommikul kell üheksa?! Mul on ikka keelerühmaga vedanud).
Nii, ja kui ma eile õhtul koju tulin (käisin üksi mööda linna uitamas ja raamatupoode avastamas, mm), kohtasin Vadimi (üks vene poiss, kes elab ka meie korpuses ja kellega Karolina ja Dorothee said tuttavaks liftis :) ja kes on (väidetavalt) tüütult ülihoolitsev ja tahab kogu aeg meiega hängida). Vadim ütles, et jaa....blablablaa...Miša ja Natalia käisid poes veini ostmas ja et täna tuleb vetšerinka (s.t pidu, oleng vms). Et Natalia ja Miša ja siis veel poolakad (meie kõrval elavad kaks poola poissi ja natuke kaugemal veel üks. Kui minu juures eelmisel nädalal vetšerinka oli... - jah eelmisel nädalal oli siin kaks päeva järjest üks pidu ja pillerkaar- sattusid (!) nad ka sinna ja nüüd on nad Kristinaga, s.t mu naabrineiuga head sõpsid) ja Kristina ja ta ise ja siis võibolla keegi tuleb veel.
Mina: Oo, kui tore! Ja kus siis?
Vadim: sinu juures.
-Minu juures?! Huvitav, aga mulle ei ole keegi selle kohta midagi öelnud...
Vadim: sa ei teadnudki või?
-eeee, ei..... Ja nii palju inimesi? Kuidas see siis nüüd juhtus?
Siis me seal natuke aega naersime ja mina imestasin ja lõpuks ütles Vadim et hästi, kell kümme siis sinu juures?
-No tõesti, tore, et mina ka nüüd tean, eks ole...
Läksin koju ja mõtlesin, et siin ühikas saavad ikka kõik kõigest kohe teada. Pudel veini = vetšerinka minu juures...
Läksin siis Natalia juurde, et talt välja nõuda, kas tema ütles Vadimile, et minu juures on vetšerinka. Koridoris kohtasin Mišat, kes oli natuke süüdlasliku näoga ja ütles, et kell kümme saame kokku, eks ole....blablablaa...
-Jah, minu juures! Aga mina ise ei teadnud midagi...
Miša: sa ei teadnudki?
Lõpuks, pärast mõningast naermist ja arutlemist Natalia uksel tuli välja, et minu eelmisel õhtul mainitud "pudeli veini" oli Natalia edasi öelnud Mišale (Natalia: mina ütlesin ainult talle!) ja Miša vist oli Vadimi arupärimise peale, et mis me õhtul teeme, öelnud, et joome veini. Ja ma ei saanud päris täpselt aru, kuidas poolakad asjast teada said, aga ka Miša kaudu. Süüdlane leitud. Ma siis olin natuke pahane ja natuke segaduses ja natuke häiritud ja kurtsin, et miks jälle minu juures, ma ei viitsi koristada jne (sest mulle küll meeldivad ootamatud külalised ka, aga ainult siis, kui tegemist on sõpradega. Ja need poola kutid mulle ausalt öeldes väga ei sümpatiseeri, neil on kuidagi häirivad naljad ja noh, üldse).
Lõpuks jõudsime kolmekesi otsusele, et hea küll, saame siis kell kümme minu juures kokku ja kui kõik on kohal, lähme ehk kellegi teise juurde (sest et mina olin endiselt natuke pahur sellise asjade käigu üle).
Asi lõppes sellega, et kolisime kõigest kõrvaltuppa Kristina juurde ümber. Kuigi mul oli juba ükskõik - ma olin toa ära koristanud ja puha. Igatahes - jõime veini ja täitsa mõnus oleng oli lõppude lõpuks. Kuigi ma mõtlesin enne, et tahaks pigem välja minna. Aga ei saa ju välja minna, kui külalised on ukse taga.
Niisiis, siin on nii, et pudel veini toob kohe kohale külalised. Kui seda veini vaid poole sõnagagi mainida ;P Umbes nagu multikas "Kingitus kõige nõrgemale", kus, kuuldes sõna "kingitus", kohe kohal on nii hunt, metssiga kui rebane.

No comments:

Post a Comment